Blir hemma

Jao så nu har jag pratat med Gittan. Dem andra hade lyckats ta sig till jobbet iaf, och sen var det inte så många hundar där. Dessutom planerade dem inte att ta så långa promenader eftersom det är så kallt, så hon sa att det var lugnt. Tyckte dessutom det var bra att jag hörde av mig :)
Imorgon ska vi åka tidigar till jobbet, ja vi har planerat vägen så att vi går till v-by. Åker buss till spånga och sen pendel in till stan där vi åker t-bana till fridhemsplan och sen bussen till Tekniska. 8) Det borde gå. Sen sa Gittan att jag har fått ett lönebesked också :D 2300 ngt :D Och jag som räknat med typ.. 1500. Mycket bra :D wiiihoo :) Mamma och pappa ska ju ha lite pengar dock :P

Dagen kmr vara slapp, och Alex ska komma hit också :) Vi får väl se vad vi hittar på att göra. Ska nog kika tvättkorgarna och kanske tvätta lite :) Om dem inte är tomma dåra. Fast med 5 personer i familjen är det VÄLDIGT sällan dem är tomma ;D hahah. Hmm, ska man vara duktig och typ.. dammsuga eller ngt också? Göra mamma lite glad :) Dock sover hon jue.. men dammsuga sen när hon åker till läkarn? :) Ahh vi får se.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Då blir mamma JÄTTE GLAD om du fixar där hemma.

2010-02-22 @ 10:21:51
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Men jobbar du inte heltid/75%? du borde ju få mer än 2300 då :O va får du i timmen? tänkte ju oxå söka hunddagis och då kan dt ju vara bra att veta va man kan jämföra me. På grand får jag nu 85,70 men jag jobbar ju inte där så dt blir 0 :P

(tidigare inlägg) Visst jobba hemifrån, du kan ju be någon skicka hundarna till dej XD

2010-02-22 @ 10:59:38
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: malin

hoppas pendeln går bara ^^

2010-02-22 @ 11:23:11
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Elli

aboslut! Det tycker jag :o :D:D

2010-02-22 @ 13:33:14
Postat av: elli

yeah :)! Vet inte hur tät jag är (A) ha, men det låter som en bra bra bra idé :)!!

2010-02-22 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0