Att klaga lite är nog min grej

Hostar morgon och kväll, det suger! Men får väl hoppas att jag blir bra snart. Att kliva upp ur sängen är sjukt svårt, usch jag vill bara råka vända mig om, gosa in mig i det varma täcket och somna om xD hahah. Men tvingar upp mig så det är ju bra iaf :P Sitter här och fryser och känner hur sjukt trött man är på snön och kylan. Seriöst! Det räcker nu! Ge oss vår, ge oss sommar! Värme tack! :D Inte för varmt dock ;P haha.

Sitter iaf och drömmer om lite saker, bland annat att få krypa ner under täcket igen och vara hemma. Bara för att sängen är så varm<3 hahha. Men nae, att vara hemma när man inte är sjuk är bara dumt, speciellt då mitt jobb faktiskt är roligt :D det är bara jobbigt att ta sig dit, att ta sig upp på morgonen :P Plus det faktum att man förlorar pengar på det, samt att jag under kvällarna blir helt koko i huvudet ;P hahah. Men aja, har ingen aning vad jag ska göra idag efter jobbet, får väl se hur det blir. Vill helst va social, men ahh vi får väl se :P Nu måste jag försöka äta upp min frukost samt börja göra mig iordning lite smått. Skriver väl ikväll ;) Ha en bra dag!

Trött på snön jao! Den har legat kvar alldeles för länge nu tkr jag.

Kommentarer
Postat av: Rose

Att klaga är sååå din grej! "barbacka är inte min grej" "jag föredrar sadel" "VARFÖR FUNGERAR INTE INTERNET!"



och ja snön har legat föööööööööööööööööööööööööööööööööör länge!

2010-02-05 @ 10:44:58
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0