Att klaga är jag bra på

Imorse höll jag på att gå upp en timme för tidigt :O vet inte vad jag tänkte med, men blev iaf skitnöjd när jag insåg att jag kunde sova en timme till :D hahah ;P Bra början på dagen ;) Sen för typ en halvtimme sen började jag fundera på om jag har ett enda inlägg på bloggen där jag inte klagar på ngt..? :O Det tragiska är att jag tror fan inte det xD hahah. Fyfan.

Tänkte att jag inte ska klaga i detta inlägg bara för det.. men FYFAN vad ont jag har i vänstra skulderbladet/axeln :( Kände att jag var tvungen att klaga lite över det. Hahah </3 Well det kanske är därför jag klagar i typ varenda inlägg, eftersom jag faktiskt mår lite, lite, lite bättre när jag klagar xD hahah. Även det är tragiskt 8) Eller det kanske är bra? haha 8) Okej, jag har inget att skriva egentligen. Men ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kanske dags att ta å kolla upp den där axeln.. Innan det går för långt! Inte bra att gå för länge med det onda om det är inflamation ;)

Fråga mig, jag vet =P

kram <3

2010-02-10 @ 09:06:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju alls vår klagosandra :)<3

2010-02-10 @ 16:46:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0