Ändrade planer

Imorse tkt jag vädret såg ut att vara fint :) Sen satte jag mig upp i sängen och insåg att det snöade -.-' hahah. Fast nu ser det faktiskt ut att ha slutat snöa :D
Denna dag lär bli lite småseg, Kamilla kmr inte då hennes bil typ är insnöad och det inte är plogat :( hahah bara för hon bor på landet ;D Men ahh, tråkigt, men vi ska ses nästa helg istället :) Så vad ska jag då göra idag.. jo jag ska slappa en del här. Sen tänkte jag vara social med brur, syster och kanske pappa :) Spela wii och monopol blir det om jag får som jag vill ;P hahah.

Känns som om ögonen är torra och irriterade, typ som dem är när man är förkyld.. samtidigt som det kittlas i näsan 0.o irriterande jao. Får snyta mig igen snart och hoppas det släpper xD hahah. Men ahh, jag fixar med adminstuff på Ez, är värsta duktig :) Sen ska jag svara på roll x) Ahh måste äta också. Är sjukt hungrig, men finns typ nada att äta till frukost så jag väntar till typ.. klockan 12 så äter jag lunch då :) jao så får det bli.

Ibland ångrar jag att jag färgade håret 8) Lär ju aldrig få tillbaka min naturliga hårfärg :P dock så har jag ju gillat alla färger jag färgat, så samtidigt som jag ångrar mig gör jag det inte :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det är jätte fiint! :D

2010-02-21 @ 14:24:19
URL: http://spraliish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hellre ångra ngt man gjort än ngt man inte gjort ;)

<3

2010-02-22 @ 00:12:15
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0