314 kr fattigare

Och jag har bokat biljetter till Karlstad! :D Wiihooo! Den 3:e mars åker jag till Karlstad direkt efter jobbet :) Tills Tebbs jao! Är där till den 7:e, och vi kmr ha roligt! :)

Funderar lite på att fixa om min blogg lite. Kanske ändra designen helt? Har ju haft samma design men endast bytt header och färger.. så kanske. Men nae inte idag 8) haha nee jag orkar nog inte krångla med det ikväll ;D Eller ahh kanske senare om jag pallar, men den chansen är inte så stor nej :P Ska iaf in på Ez snart, svara på roll jao :) Samt rösta i tävlingen. Kanske fixa lite adminstuff också? Hmm jao vi får se :) haha.
Tänkte lägga in dessa bilder igår, men orkade aldrig lägga in dem på datan, så därför får dem väl läggas in idag istället :) hahah yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0