Typ om dagen.

Smärtan gick iaf över lite under dagen. Bra det! Dessutom var den kära kommunaltrafiken knappt försenad alls imorse :) Wooohoo för det typ! ;D hahah.

Dagen var helt okej, även om jag vid lunchen inte direkt var på mitt bästa humör ;O eheh. Hade planerat att klippa mig efter jobbet idag, men frisören i Bergshamra centrum stängde 18. Hahah. Hoppas att dem har öppet den 23:e (vilket jag ska ringa om imorrn..) annars får jag väl klippa mig efter jul x) typ. Imorrn ska jag iaf köpa nagelborttagningsmedel, "bh" band till klänningen jag köpte förra veckan, samt ett tomt cd/dvd fodral som jag kan ha till Draktränaren som jag köpte tillsammans med Alex :P Var blueray där man fick med en vanlig dvd också, så vi delade på den x)

Jag är typ grymt duktig och tvättar idag :) är i för sig inte så jobbigt, eller okej.. det jobbiga är att springa ut och in hela tiden xD om vi får bo här längre ska jag fan ha tvättmaskin i lägenheten! :D eller ahh.. jag vill iaf ;D hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0