Julen 2010

Är så grymt jävla trött. Tror fan jag ska tvätta av mig sminket och sen lägga mig ;O haha. Har iaf haft en bra dag tillsammans med familjen och släkten :) Mysigt jao! Kalle som vanligt, och även om det är lite småsegt till och från så är det fan ett måste! :D haha. God mat, tror fan aldrig jag haft så många olika saker på tallriken vid julbordet.. hahah. Fick massa fina julklappar! Till exempel New Moon och Eclipse :D En cam, presentkort på gina, lite kläder, choklad, pengar och jaa allt vad det nu var x) Orkar fan inte lägga in bilder från mobilen nu, så slänger in lite egobilder tagna med min nya cam :D:D:D hahha.


Tack alla för en bra dag och för alla presenter! Sen ska jag också tacka söta pappa som skjutsade hem mig och brur också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0