Inflyttningsfest

Hade fullt upp hela dagen igår. Klev upp klockan 7 för att åka på föreläsning om hundar. Var olika föreläsare hela dagen, från klockan 9 till 18. Hem för att duscha, trodde jag.. men vi hade inget vatten så det fick va x) hahah. Vi smälte snö för att ha ngt vatten att spola med! xD insane! hahah. Inflyttningsfest med fint folk, varav flera drog ganska tidigt, men men. Vi spelade hög musik -även om jag var typ den enda som ville h HÖG musik, hahah. Ölspelet! Fan vad roligt det spelet är :D okej, finns ju olika variationer, men den vi kör äger! :D maha ;D Senare körde dem som var kvar jag har aldrig, men jag banga på det. Ingen förstår väl varför, men jag har mina skäl 8) hehe.

Hur som helst, är nöjd med kvällen, och ändå glad att så många dök upp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0