Hos mor och far

Wooohoo är nu hemma hos mamma och pappa :) Syster har hjälpt mig slå in mina julklappar :) Tack för det! Är grymt trött nu, men tänkte iaf slänga in lite bilder här bara :P tkr jag är så dålig på att få in bilder i mina inlägg, så nu när jag väl har ngr från dagen så ska dem fan in ;P hahah.

Största vovven på jobbet :)


En söt liten tomte som var med i en av alla chokladpresenter man fick av alla hundägare :) SÖÖÖT!


En supersöt råtta som jag fick av Karin på jobbet :D


Såhär ser det ut när Sandra får göra sin mat själv.. makaroner och korv xD hahah. Brur min skämmer bort mig med massa god mat, men nog fan saknar jag min pasta ibland ;P hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och din jäkla pasta! är förvånad över att de ens ligger korv på tallriken ;)

2010-12-23 @ 22:52:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller me dig, är ju sambo med en kock nu, men när han åker iväg kommer min köpta köttfärssås o pasta fram.hi

2010-12-26 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0