Blått är FINT

Hade det asmysigt med söta Erika idag efter jobbet! :) Fikade och pratade och hade det allmänt bra :D me like! Fick en liten present också :D Tack så mkt! <3

TWILIGHT :D:D:D gissa vad jag ska göra ikväll? ;) hahah. Och Jenka! Mums!

Var lite slösaktig och köpte lite saker till mig själv sen också ;P

Nagellack, får se om jag lyckas få det fint ;P ehehh. fina färger iaf! :D


En grymt fin klänning som jag blev kär i! Ville ha den så köpte den (det äger att ha pengar :D), eftersom enda nackdelen var att den inte hade ngr band... men man kan faktiskt köpa band för sig för den har små öglor där man kan fästa dem :D Perfekt! Så tänk er svarta band till den också x) kan ju fan inte ha bandlösa klänningar ;P hehe.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du passade så bra i klänningen vännen :D

2010-12-16 @ 19:43:06
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: Nadja

As snygg klänning å du klär den perfekt :D kram

2010-12-16 @ 20:10:16
Postat av: Anonym

ÅH GUD VAD FIN!!!!!!

2010-12-17 @ 22:02:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0