lite blandat

Jag vet, jag skrev aldrig blogg igår :O fy på mig x) heheh. 
Iaf, vi var och badade med hundarna igår :D var mysigt, och jag tog en del bilder, så dem kmr troligtvis upp ikväll :) Är hos Alex och skriver från Appa (min mini pc) så lägger in bilderna på min stationära data hemma :) Den borde fan också få ett namn :O hmm.. ngt förslag? ;D
Igår sov jag alltså hos Alex, vi tog det lugnt och typ räknade ut en budget för att kunna flytta hemifrån. Jag är grymt sugen på att göra det. Ja och jag rollade lite också. Sen såg vi på sagan om ringen också, men Alex var trött och somnade innan den var slut så vi stängde av sen och la oss x)

Just nu sitter jag i hans säng, den är gigantisk! Jag vill också ha en stor säng :O fast den skulle aldrig få plats i mitt rum xD haha. Rollar lite, och sitter och kikar på lite hundraser jag vill ha. Har ngr raser jag funderar på.. men av dem raserna är jag just nu mest intresserad av Staffordshire bullterrier och Whippet ;D Har ju bestämt mig för att jag inte vill ha en för stor hund, men att den inte ska vara för liten heller. Inte under 30 cm i manken iaf. Ska ju ta reda på massa fakta om raserna och ta kontakt med uppfödare och så för att hitta den ras som jag ska ha! :)


och bloggen ville inte samarbeta angående bilderna, så dem får lov att se cp ut.

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHA säger jag bara :P kram

2010-08-07 @ 15:53:08
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0