I know it

Jag tror jobbet gör så jag inte orkar skriva blogg 0.o det eller rollspelet. Hmm.. kanske båda? ;D ahh men iaf.. vi hade 12 hundar på jobbet idag. Det var alltså lugnt även idag x)
Jag var i v-by med Nadja och lämna in min (Nadjas </3) väska samt min team sportia tröja så att dragkedjorna kan lagas :) Kikade efter inneskor men hittade inga :( Sen har jag ätit mat, duschat, sett på vänner och rollat sen jag kom hem.

Är läggdags om en timme, ska bli skönt att krypa ner i sängen och få sova :)
- På ett sätt känner jag att det är perfekt att jobba och sedan komma hem och slappa framför datan. Men samtidigt känner jag ett behov av att ha ngt annat att göra. Dock är jag oftast alldeles för trött för det efter jobbet. hahah, jag har så stora problem. Är det inte det ena är det det andra, och den meningen så helskum ut 0.o heheh. Aja, är trött, är typ ett under att jag kan stava :) Eller ahh.. orkar gå tillbaka och stava rätt ;P hahah.

Ehh.. jag skulle ha bild till detta inlägg.. jooobbigt. Ohja här är man positiv som få :D hehehe. Orkar inte skriva ngt mer.. och bara för att så tänkte jag slänga in en bild som inte alls har med inlägget att göra. Enjoy :D or something.. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0