Sweet Dreams

Shit det är varmt som satan! Tänker fan sitta inne och gömma mig för värmen hela dagen! :O Haha. Jaa tills typ klockan 3 iaf, för strax efter det måste jag gå hemifrån. Ska möta Bella och Karin från jobbet vid hötorget klockan 4. Senare ska vi även möta upp Alex och Cicki från jobbet, för vi ska hem till chefen på grillmiddag! :) Mysigt, mysigt! Vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder bara ;O usch vilket problem. En sak är iaf säker.. det blir fan inte mjukisar! xD hahah.

Jag skickade ett mail till en hunduppfödare nyss. Har så smått börjat min uppgift att välja ras. Gemdalens collies skickade jag iaf till, och länken till deras hemsida finns att hitta HÄR. Sedan tänkte jag även försöka kika upp dem andra raserna jag för tillfället har intresse av. Det är 7 raser just nu, och dessa är: Kromfohrländer, Kooikerhondje, Staffordshire bullterrier, Mellanschnauzer (fast är väldigt osäker på den rasen..), Bedlingtonterrier, Whippet och så Korthårig collie. Kanske är ngn av dessa raser ngn av dem jag kmr skaffa :) Well vi får väl se! Har iaf länkat till alla olika rasernas rassida, ifall ngn är intresserad av att läsa om dem, eller se bild på dem om ni inte vet hur dem ser ut x) hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte kromfffffff... hihi, dem e så ovanliga ;)

inte för guds skull schnauser (ja kan ta me dig till jobbet så ändrar du dig genast) ;)

bedlingtonterrier är nog lite mesiga (men ska nog inte säga för mkr) men du passar bättre med de andra raserna :)

o ingen whippet :P



ser fan dig mer med en collie just nu än en staffe :O en koijkerhounde skulle fan passa dig oxå :D



HÖHÖHÖ :D

2010-08-14 @ 12:27:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0