Snart är det September

Woho, snart är det fan september :D I september händer massa saker.. folk fyller år hit och dit, jag fyller år! 20 år jao! :D Gossip Girl börjar! Idol börjar :D kändes som om det skulle vara fler saker.. men nu tog det stopp xD tror iaf september kmr bli en bra månad, det brukar det vara ;) maha.

Idag ska jag typ inte göra ngnting. Söndagar ska vara så. Eller ahh, Pelles ägare ska ringa runt lunch, och så får vi se när hon kmr och hämtar honom. Men det är ju inte direkt så krävande. Ahh och så måste jag ju gå från Alex och hem, men det är ju inte direkt så långt ;P haha.

Jag drömde konstiga drömmar. Minns typ bara ngr delar av dem, men en del gör mig galen. Förstår ju varför jag drömmer det, men måste skärpa mig. Måste sluta tänka på det, eftersom det är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0