Me like

Jag kan ju säga att det känns att man varit ute både fredag och lördag, men fan vad roligt jag har haft :) Firandet av Nadja igår var nice! Först möttes vi uppe i v-by där vi började lite smått på Baron. Vidare in till stan för god middag och sedan vidare till Anchor (stavning? ;O) där vi tillbringade ngn timme med att bli onyktra ;D hahah! Slutade iaf kvällen på Carlsson (stavas det kanske med K? ;O heheh, skitsamma) där vi dansade och hade trevligt! :) Var ju egentligen en åldersgräns på 22 år men jag kom in ändå :D mohahah, första gången jag kmt in på ett ställe där åldersgränsen är högre än min ålder x) maha. Snälla vakter :)
Djn var dock inte den bästa, okej han spelade bra låtar i början.. men sen hade han typ inget att välja mellan och vägrade spela låtar som redan hade gått tidigare under kvällen ;O.. kan kanske förstå det, men då borde han ha haft fler låtar att välja mellan.. 8) heheh.
Men ahh.. tack för en rolig och trevlig kväll alla ni som var med! :D Fint folk jao! <3



Jag gillar att vakna på morgonen och se ngr Vänner avsnitt innan man går upp. Det är så skönt att va ledig, men imorrn börjar jag jobba igen. Tur att man har ett bra jobb med så fina arbetskollegor iaf! Funderar nästan på att ställa klockan tidigare, endast för att kunna se iaf ett avsnitt av Vänner.. fast ser man ett så vill man se fler.. (jag brukar oftast ta fyra avsnitt i rad ;D) och dessutom tror jag att jag kmr vilja sova så länge som möjligt imorrn 8).. hahah. Men ahh, nu är jag hungrig, nu är det foodtime med fler Vänneravsnitt till det :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack sj Love you <3

2010-08-01 @ 12:10:54
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0