Just remember to smile

Usch vad dålig jag har blivit på att skriva blogg känner jag ;O det är bara för att jag är så jävla aktiv med rollandet just nu ;D och när jag inte rollar så ser jag på vänner, eller orkar inte göra ngt :P hahah.

Jag tänkte faktiskt inte skriva så långt, utan tänkte bara klaga lite ;P Jag har ont i knät, har ont i högeraxeln (har ett blåmärke efter att jag lekte med Putte), ont i nacken och sen har jag också ont i magen. Som vanligt går det asbra för mig, men hey det är vi ju vana vid :) hahaha.

Sen ska jag vara positiv och säga att jag älskar mitt jobb! <3

Stopp där, för vill inte skriva in dem negativa sakerna med det, och ska dessutom fortsätta svara på roll nu ;P maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0