Inte så jobbigt precis

Hör och häpna.. vi hade 8 hundar på dagiset idag! ;D HAHHA. Så 8 hundar på 6 pers innebar alltså att 4 av oss gick med en hund, och två av oss gick med två. Helt sjukt lite hundar, och det var en riktig mjukstart på arbetet ;P Inte mkt städning och inte så mkt att göra. Skönt. Sen så fick jag och Bella sluta 45 minuter tidigare eftersom sista hunden blev hämtad då :D skönt!
Tror det kmr fler hundar imorrn, men hoppas på att det inte kmr alltför många ;P vill fortsätta med mjukstarten jao ;D hahah.

Om två timmar ska jag ligga i sängen -eftersom jag öppnar imorrn, så tänkte se till att hinna svara på roll nu :D ha det.

Kommentarer
Postat av: Tott

HAHAH nej, jag lånade din mall och glömde ändra XP

2010-08-03 @ 17:43:15
URL: http://purplemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

segaste är då om alla man får vänta på att en hund ska bli hämtat typ fem timmar efter alla andra ^^

2010-08-03 @ 19:18:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0