Inga bilder.

Idag hade vi 10 hundar på jobbet. Var värsta skönt att åter igen bara gå med en hund x) hahah. Var lugnt hela dagen och sen åt vi tårta för att fira dagisets ettårsjubileum :) Vi har massa hundar på ingång, så kmr väl bli kaos om ngr veckor ;P hahah. Det gör tyvärr så att jag inte kan åka till The Silent Way, men det är helt enkelt ngt man får acceptera :/
Hur som helst så har vi en rolig sak som väntas i oktober iaf! Festhelg i Idre 8D För Rose som blir 20! :D Jaaa, om det nu går att jag byter tid med Bella eller Gittan. Det borde gå :) Är ju långt dit, men god planering är A och O. Eller ngt sånt ;D

Jag har tröttnat på min header ;O HAHAH. Vet inte vad det är som är fel, för jag blev ju nöjd, men när jag kikar in på den så känns det bara fel :O totally stört jao. Hahah. Har dessvärre ingen fantasi till att göra ngn ny heller :/ Det suger. Men men.. ska no faktiskt se ngt Vänner avsnitt och se om jag kanske får ngn inspiration ;P.. inte så troligt, but still ;P heheh.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad snygg blogg du har nu :D Älskar de blåa färgerna!

2010-08-03 @ 21:56:30
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0