Get gone

Både jag och Nadja glömde ju berätta vad som hände på t-banan igår när vi åkte in till stan med folket ;O Såå tänkte bara berätta lite fort. Vi typ satt i godans ro och snackade och sådär, så dyker en GIGANTISK jävla geting upp och typ sätter sig på Catjas tröja. Jag ser den och säger till henne, hon typ flyger upp och ser så jävla rolig ut då hon typ fick panik ;D Hon säger till Security (två väktare stod typ 3 meter bort ;D) att rycka in men tar saken i egna händer då dem -ganska självklart- inte reagera. Häller ut innehållet i sin sminkväska och typ kastar sig över getingen och slår i panik då hon är så rädd för att missa den ;D Svårt att få fram det, men det var så jävla roligt! Kan ju säga att det var fler än vi som garva 8) hahah.

Men ahh, vad har jag gjort idag då..? inte så mkt. Sett på Vänner. ÄLSKAR! och typ suttit här och lekt i ps. Gjort lite såna där.. "test" på Facebook och sen typ inge mer :P Snart ska jag och brur gå till grillen, vi är lata idag vettni ;P Åhh visst ja! Jag och brur anmälde intresse för en lägenhet idag också x) Kmr väl knappast få den, men aja ;D Visst är det bekvämt att bo hemma.. men jag känner att jag vill flytta. Får se när det blir av 8) heheh.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snodde texten ;) kram <3

2010-08-01 @ 19:32:15
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha, jag får också panik av getingar!

2010-08-02 @ 13:53:43
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0