"Var inte så naiv.."

Filmen var bra! :D Jao jag gillar såna typer av filmer :) Räknade dock helt fel med tiden då jag trodde jag skulle hinna sitta lite nu när jag kommit hem. Typ att jag skulle hinna både svara på roll och se GG. Visst, klockan är inte jätte mkt om man ser det som att man är ledig imorrn. Men jag ska ju ändå upp tidigt så det blir lättare att komma upp på tisdag, så därför skippar jag GG och rollandet för att istället vara duktig och gå och lägga mig.
Hade ju tänkt åka till stan och typ kolla kläder imorrn, men dels så är det röd dag.. då lär väl inte alltför många butiker ha öppet?, och dels så känner jag inte för att åka till stan imorrn. Men ahh.. vi får väl se imorronbitti :P Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Och well.. jag kom på en sak som jag kan göra imorrn iaf.. bädda rent i min säng ;P hahah. Men ahh, godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0