the day I thought I'd never get through, I got over you.

Jag känner fortfarande den där osocialiteten som ligger över mig när jag sitter vid datan. Jag orkar inte med Ez. orkar egentligen inte med msn. orkar inte med ngt.. förutom läsa bloggar och fortsätta se på 2 and a half men. Är det där problemet ligger? Att jag finner det så roligt att jag bara vill se mer och mer? Nej. Jag vet hur det känns. Det beror inte på serien, för även då jag varit som mest besatt av en serie så har jag också varit rollsugen och social. Men inte nu. Nej något är helt fel, och jag vette fan vad det beror på.
Jag menar.. jag är inte deppig eller så. Nej jag trivs med mitt liv. Jag trivs med mitt jobb och mina kompisar. Trivs med att få pengar varje månad och kunna gå ut varje helg om jag nu vill det. Jag ser fram emot helgen, och fler helger efter det. Samtidigt som jag inte ens kan tänka tanken på att ngnsin sluta på mitt jobb. Visst är det jobbigt ibland.. men vafan! Jag jobbar med ngt jag vill jobba med, och är jag skitirriterad på någon hund så finns det 35 andra som jag kan pussa på. Fyfan vad jag älskar det!

Jag är inte på dåligt humör. Nej jag mår bra. Det är bara det att den där osocialiteten är konstig, och helst vill jag nog bli av med den. Dessutom skrämmer det mig nästan att jag blir sjukt irriterad när msnkonversationerna blinkar sådär.. jag brukar kunna ignorera det.. men inte nu. Stört, och jao jag bör logga ut från msn. Ska göra det och se ett avsnitt av 2 and a half men, sen är det nog dags att lägga sig. Öppnar imorrn så.
Pallar inte bild.
och jag som var så duktig med det ett tag.. dessutom har jag tagit lite bilderna på hundarna idag.. men orkar inte lägga in dem på datan. Ni får överleva utan. Jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0