Tänker tillbaka

Såg reklam om studentklänningar.. och så slog det mig att snart har det fan gått ett helt år sen jag tog studenten. Ett helt år sen jag slutade skolan. Helt sjukt! Vet knappt vad jag har gjort av tiden. Jag menar jag kmr knappt ihåg vad jag gjorde i somras 0.o Ska faktiskt kika bak i bloggen efter jag skrivit detta inlägg och kika ;P hahah! Men hur som helst, det känns som en evighet sen som man gick i skolan och kände hur studenten närmade sig. Hur man letade studentklänning i typ panik och försökte komma fram till vad man skulle ha för skor.. Hahha, fyfan. Saknar klassen som satan, och jag röstar för en "Klassfest" snart! Dock har vi ju alltid problem med sånt eftersom vi dels verkar ha svårt att veta vart man ska vara, och eftersom alla omöjligt kan samtidigt. Tragiskt </3


Saknar.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Finns företag som fixar klassfester ;)

2010-04-17 @ 11:50:07
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Tyvärr så är inte alla i klassen så desperata på att ses känns dt som så att hyra lokal blir svårt. Men om man fixar en dag och lokal typ 2 månader innan festen äger rum borde det fan gå att få ihop typ hela klassen :) liksom vem bokar att man ska arbeta 2 månader i förväg? visst är man sjuk är en grej men om man e tidig me bestämelserna borde man kunna få ihop iaf 3/4 av klassen minst

2010-04-17 @ 18:35:32
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0