störande

Jag hann se hela 6 minuter innan klipper kom ikapp laddningen. Eller hur fan man nu ska säga xD hahah. Störande iaf, för jag måste vänta på att det ska laddas säkert i en halvtimme för att kunna se klart hela utan minsta avbrott -.-' STÖRANDE! Men okej, blir väl ett till inlägg här, vet inte direkt vad jag ska skriva om, så lär väl knappast bli så intressant att läsa. Om ens något av mina inlägg är intressanta att läsa eftersom jag typ bara gör samma saker varje dag ;D Måndag till fredag är det jobb hela dagen, antagligen så klagar jag över att det var jobbigt att gå upp tidigt för att öppna, eller så klagar jag lite över att det var jobbigt att stänga. Hahah! Helgen brukar bestå av en utgång med folk eller typ bara massa slappande. Hmm.. händelserikt liv man har x) heheh. Men, men.. jag tar en dag i taget och njuter av att ha hittat ett jobb som jag gillar!
Btw, en sak jag glömt nämna! Sandra kmr ner.. nej upp till Sthlm på torsdag, så på fredag ska jag träffa henne och troligtvis Malin x2 från klassen :D Kmr bli asmysigt och jag längtar! :) Öppnar ju på fredag så slutar vid 15, vilket passar bättre än att sluta vid 18.
Jao okej, det har inte laddat mkt alls, så jag fortsätter väl skriva ngt mer 8) exakt vad vet jag dock inte.. hahah ;P Nee skitsamma, jag går in på Facebook och kikar lite istället. Samt så kan jag kika vovve.net för att dra ut lite på tiden :P Ska rolla senare ikväll också, men tänker inte göra det förrän efter jag har sett GG. Är fan bäst så, annars fastnar jag ;D hahah. Men okej.. facebook och sen vovve.net!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0