Stammis i byn? x)

Idag är andra dagen i rad som jag är uppe i byn två gånger på samma dag 8) hahah, lite roande om jag får säga det själv ;P bra med promenader iaf! Iaf, började med att följa med Alex upp till byn. Han köpte lite kläder och jag hittade ett par söta sommarskor som jag självklart var tvungen att köpa :D kosta bara 199 kronor, liksom billigt och bra! :) Me like! hahah ;P

Kom hem, åt lunch och hängde sen med brur upp till byn. Gjorde han sällskap då han gick på systemet :) hahah. Faktiskt inte till mig, nej jag har redan dricka som jag skulle haft förra helgen ;P sånt gillas! Hahah :P Så ikväll är det utgång som gäller! :D Jag är supertaggad! :D Wiiihoo! Blir Harry B James där jag endast varit en gång, och well då hade vi sjukt roligt iaf! Detta trots att jag kände att jag totalt inte passar in där ;P hahah. Men så kan det vara, var iaf roligt, och jag hoppas.. eller snarare vet! att det kmr bli roligt ikväll! :D Är ju med massa roligt folk, så hur kan det bli ngt annat? :) hahah :D En stor nackdel är dock att jag kmr få åka hem själv :( buhu, har fan inte behövt göra det typ.. en enda gång ;D hahah. Borde egentligen inte klaga. Jag menar ngn gång måste man ju åka hem själv. Men, men.. det blir nog bra x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Super snygga skor :)

2010-04-24 @ 14:47:39
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Jessan

Jättefina skor!!!



SANDRA! Flickor ska inte åka hem sj! Det är farligt nattetid!

2010-04-24 @ 16:23:03
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0