Silence please

Det gick bra att öppna idag :) Jag är en naturbegåvning :D hahah, ehh säger vi x) Ngr hundar lät en del och vägrade vara tysta då man sa till dem, men annars var det helt lugnt och skönt :) Mysig dag iaf med fint väder och ganska så lugna och händelselösa promenader :P sånt kan vara skönt det också ;P hahah.
Var dessutom skönt att sluta tidigare, även om det endast är 45 minuter tidigare än vad jag brukade sluta. Jao mina tider varierar mellan 7-15 eller 10-18. Idag jobbade jag första "morgonpasset", och imorrn är det dags för första "kvällspasset" ;D Tror det kmr gå bra eftersom man alltid är två som stänger. Jag lär väl antagligen springa runt som en idiot och försöka få tyst på alla hundar som skäller xD ahh men det blir nog bra x) hahah.
Nu ska jag iaf svara på roll! :) Jaaa fyfan lusten finns där än, och jag hoppas jag har massa roll att svara på. Sen blir det nog till att fixa lite adminstuff på sidan. jaa om ngn nu bryr sig x) hahah :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

o fin dobberman! :)

tik eller hane?

2010-04-06 @ 22:16:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0