Påskägg till alla :D

Fyfan vilka människor det finns. Usch! Hoppas iaf det löser sig :O

Men hur som helst, fikade med Nadja uppe i byn :) Cola och chokladboll, mums, mums! Tack lilla moster :) Gick dessutom runt och kikade lite lätt i ngr butiker, men sen var det inte så mkt mer med det :P Joo jag köpte påskägg till mamma, pappa och brur också :) maha. Mamma fick med bland annat lakrits och sockerbitar, pappa fick surt godis och brur fick choklad :)
Vet inte vad jag ska göra nu, orkar inte ta tag i adminsakerna på Ez, och har ingen direkt lust att se GG (är jag sjuk? :O hahah!). Fast det är för att jag har så svårt att sluta se på det, samt att jag vill lyssna på musik x) hahah. Ska ju till Alex sen, vi ska väl ta det lugnt och bara slappa. Sånt är skönt jao :) Vi skulle se filmen Upp också, som han har sett :P han säger att den är grymt bra, vi får väl se vad jag tkr ;P haha. Men okej, blir lite bloggläsande och sen ska jag fixa lite mer/ny musik till mobilen min :D jao! Och visst jaa.. DET ÄR FREDAG IDAG! :D även om det inte känns som det då man är ledig ;P haha.

Påskägget jag fick från mamma och pappa :) || Brur :D || Jag har faktiskt jeans på mig idag x) WOW! inte direkt ofta xD hahahah 8) men fick lust till det idag. maha.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Glaaad PåååsK:)

2010-04-02 @ 14:23:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

ja usch är väl det "finaste" orden man kan säga.. Tack sj <3

2010-04-02 @ 14:31:21
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0