Never an honest word

Fittspel :D fyfan det går inge bra för mig. heheh. Iaf, FYYY Jessica att ta bort din blogg :O varför? Själv har jag haft min i 2,5 år, och planerar absolut INTE att ta bort den :) hahah 8) Vi har laddat ner dem första avsnitten av Solsidan, så det ska vi troligtvis se ikväll. Äter godis gör vi, så det lär vara slut inom kort. Nej nej, vi är inga gottegrisar x) hahah. Men okej, jag ska fortsätta spela, och har egentligen inget att skriva 8) hahah.

HAHHAHHAHA! Har denna som smilie på msn, älskar den! 8D hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tur att din blogg ännu lever:)

äh, min kmr tillbaka den med^^ i sinom tid, när jag har nått vettigt att babbla om :P

2010-04-10 @ 20:18:17
Postat av: Sandra :)

joo men onödigt att ta bort den? 8)

2010-04-10 @ 20:22:09
Postat av: Rose

:'( din blogg jessica e dt darfor den inte funkar, du sarar mej djupt!! Den msn gubben is the shit, saaaaaa jag forut men sen jag borjat anvanda johans dator mer an min egna har jag lugnat ner mej, vill inte se johan arg...leeeeskigt! hihi



Btw solsidan ager! Men va sager du om att ses nan dag nar jag kommit hem! vi maste se TORKEL I KNIPA igen!!! Jag och erik sitter och drar kommentarer heeeeela resan fran filmen!

2010-04-11 @ 06:10:38
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: j

haha rose

2010-04-11 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0