Matchar inte riktigt..?

Jag gillar min bakgrund till bloggen, men är fan inte säker på om den matchar till det andra. Hmm.. vad tkr ni? :) Help me. eller ngt x)
Är sjukt trött, fixade massa adminsaker och sen fastnade jag framför GG. Grymt! Har 4 avsnitt kvar av serien, skulle inte förvåna mig om jag blir klar med dem imorrn. Hahah 8) Well well. Vi får väl se. Ska ju fixa massa adminsaker imorrn också, så hinner kanske inte. Jaa samt att brur och jag ska på bio imorrn :) Vi ska se Green Zone, hoppas på att den är bra! Men nu.. ja nu ska jag göra mig iordning för att sen gå och lägga mig :) såå.. Godnatt!

Belåtet smile jao! x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tycker att bakgrunden passar ihop med allt. :D kram

2010-04-04 @ 09:32:04
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0