Kort om dagen

Dagen var nice med grymt fint väder! Dessutom hade jag duktiga hundar som typ gick som små änglar nästan hela promenaderna :) Skönt! Sånt behövs ibland. Fast har haft tur med vovvar både igår och idag, blir väl ändring på det imorrn säkert ;P hahah. Bara för att då liksom. Men ahh okej, sjukt härligt med så bra väder, och vi alla njöt av promenaderna! Sen var det lite kaos när vi stängde, ja vi hade väldigt svårt för att få tyst på hundarna. Jobbigt, men tiden springer alltid iväg på eftermiddagen så det gick ganska fort. Sista hunden gick hem 5 i 6, och jag skyndade mig extra mycket och hann precis med bussen som gick 18.01. Skönt :D annars hade jag fan fått vänta i mer än en kvart. Kom hem, åt mat och såg på 2 and a half men, sen duscha jag. Nu ska jag se GG, men väntar på att det ska laddas klart så det slutar hacka så jävligt -.-' Hoppas det laddat klart nu, annars får jag väl.. skriva ett till inlägg eller ngt x) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0