I´m not dead..

Nope, det är bara så att F*TT internet inte har funkat sen i söndags... :) Ohja, superroligt absolut. ehhehe INTE! Vet fan inte hur jag ska sammanfatta måndag och tisdag, så struntar i det. Eller okej jag kan säga att jobbet gick bra, och att det var grymt irriterande att inte ha ngt internet. Men det kanske ni redan har förstått? xD hahaha. Igår öppnade jag iaf på jobbet och slutade därför 15, skulle vara social då men det blev inte så. Istället hamnade jag hemma där jag glodde på tv och sen spelade tv-spel. Var grymt uttråkad och det slutade med att jag gick och la mig strax efter 21 xD somnade typ sjukt fort så sov väl typ 10 timmar inatt :) sånt kan vara bra ibland! ;P hahaha.

Nu da?.. jaa jag har GRYMT ont i halsen. Har lite ont i huvudet och är i allmänhet väldigt seg. Är dessutom grymt taggad inför helgen som ser full ut, sånt gillas! Ta det lugnt vad e det? HAHah ;P nee men fredagen blir nog ganska lugn. Men, men.. orkar inte babbla på om massa tjafs, nej jag ska svara på roll och sen fixa adminsaker, sen får vi se om jag njuter av att ha internet eller om jag dissar det och ser på Ugly Betty som jag nyss tog hem xD hahah!
Man bara måste älska internet! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jäklar vad snygg blogg du har!

2010-04-21 @ 21:25:00
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0