I like it

Okej jag var typ döende imorse när jag klev upp, men det var iaf asnice med halvdag på jobbet idag :) Var endast 12 hundar på dagiset, så vi hade 2 var. Sjukt skönt ;D hahah. Sen regnade det under promenaden, det var mindre skönt, men som tur var gick vi inte så långt som vi brukar x)

Kom hem och well det kändes inte alls som om klockan var 2.. utan snarare typ 5 xD hahah. Har kikat GG och well det känns som om klockan borde vara iaf.. 8 eller ngt nu. Men nope. Nu skulle jag typ ha kmt hem om det varit en normal dag på jobbet. hahah 8) Ska faktiskt se mer GG, åhh det är så sjukt bra :D Älskar Chuck och Blair! :D dem är så.. roliga! söta! Ja dem är bäst :) Eller.. Blair är näst bäst.. för Chuck är bäst :D maha. Hur som helst.. svarande på rollspel blir det efter maten, som jag inte har ngn aning om när den blir. Men det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0