i keep doing my own thing

Jag såg The Pursuit of Happyness, den var ganska seg enligt min mening. Endast bra för att Will Smith var med, annars skulle jag kallat den för skräpfilm ;P hahah :P Men nu var den okej. Lite hemsk sådär, usch för att va hemlös :(

Iaf, jag skulle duscha.. hmm.. och jag ska lägga mig om 9 minuter. Yeah, lyckat! :D Men ska faktiskt hoppa in i duschen, skippar att duscha håret så får det duga. Sen ska jag faktiskt ge mig själv nöjet att svara på lite roll efter, innan jag går och lägger mig. Satsar iaf på att ligga i sängen halv elva, blir en halvtimme längre än vad egentligen borde. Men vafan.. det blir nog bra x) hahah. Men ahh okej, ska faktiskt hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: j

den är seg men den är SÅ FIN:')!

2010-04-12 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0