I challenge you..

Så rolllusten är typ putsväck igen. Tragiskt, men så kan det vara. Tror jag börjar bli van vid att den försvinner ibland. Hahah. Hur som helst.. nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i sängen för att spela ds. Jag är en liten nörd, men jag utmanar er till att gissa vad det är för spel jag spelar :D Alex och mina syskon får dock inte svara x) hahah. Men ni andra.. Gissa på så får vi se vem som är närmast! :D om jag ens säger vad det är för spel.. HAHA :D okej, börjar bli övertrött. Dags att dra sig till sängs.
Men först ett roligt klipp från youtube som Jouline länka till mig. Okej, kanske dålig humör, men jag tkr iaf det är grymt roligt! xD hahaha! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i så fall har jag oxå dålig, humor, garvar än!

2010-04-08 @ 23:38:40
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Jessan

Rummy!

2010-04-09 @ 10:09:57
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0