Härlig helg

Kvällen igår var asrolig! Fullt ös medvetslös körde vi på, och kvällen innehöll allt från seriöst snack till damp på bussar och mer ;P hahah, helt sjukt! Hängde iaf med Rose hem sen, jao jag dissade att åka hem själv x) hhaha. Lyckades stänga av mobilen, och klantig som jag var så slog jag ju fel pin kod 2 gånger. Vågade inte slå en tredje gång så fick ringa mamma imorse som fick kolla upp vilken kod jag har ;D hahah. Jag ska fan ändra den.

Annars då? Jofan det är bra. Seg som satan, fast iaf piggare än när jag fick skjuts hem av Rose :P haha, satt fan och halvsov då xD sjukt! Har kikat på 2 and a half men sen jag kom hem, alltså den serien är så rolig! :D Vet inte om söndagen fortsätter lika segt, men vi får väl se. Klockan är ändå bara 4. Bara.. haha x)



Kommentarer
Postat av: Jessan

vad FIN du var sandra!!

2010-04-25 @ 19:49:14
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: Rose

Ser ju faktiskt inte så jävla sliten ut som jag faktiskt var!

2010-04-26 @ 16:24:08
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0