Faithful friends

Dagen började med att försova sig en timme.. skitbra :D ehhehe. Blev tvungen att ringa Gittan och säga att jag skulle komma sent, sabbade hennes sovmorgon, usch för det :O hahah. Kom iaf till jobbet typ 5 över 7, inte direkt så farligt. Däremot hade det redan kmt 4 hundar då, så tur att Gittan var där 8) ehehe.
Btw, på vägen till jobbet så skulle jag försöka förklara på engelska att dem bygger citybanan och att vissa bussar därför har omlagd körväg.. well det vart en väldigt knaglig engelska, men han fattade iaf x) hahah. Det är huvudsaken jao!

Jobbet gick bra, jag hade en väldigt lätt promenad med 4 hundar, där dem allihopa skötte sig perfekt typ 90% av tiden :) Skönt! Sen tog jag mig en kortis med en av valparna också, det lilla monstret 8) hahah. Vi har en Welshvalp som bara skäller och skäller och skäller, samt biter en när man säger till och som totalt blockeras när hon går upp i varv. Jippie :D men ahh, hon är söt ändå, och faktiskt så gick hon ganska bra i kopplet idag :) Då kände jag att fy satan vad jag vill ha en hund! Visst kan ju valpar vara jobbiga, men att få arbeta med den och forma den som man vill ha den är ngt jag längtar efter att få göra! :)

Valpar är ju bara så GRYMT söta! :) <3

Kommentarer
Postat av: Jessan

sjukt söt bild nere till höger!



and i'm back, just for you ;)

2010-04-12 @ 21:26:17
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: Jessan

haha sant men ni får stå ut ^^

2010-04-13 @ 10:02:43
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0