Everytime I try to fly, I fall Without my wings

Jag orkade aldrig blogga igår :P Men hur som helst så var dagen nice och det gick bra att stänga. Dem skälliga hundarna gick hem ganska tidigt så det var en ganska lugn kväll :) Dessutom blev sista hunden hämtat typ 30 minuter innan stängning så fick sluta tidigare :D Gjorde inte så mkt under kvällen, Alex sov här så vi typ slappade. Dessutom såg vi på Talang och Solsidan. Talang är ju roligt! Och Solsidan (som jag tkr låter som ngt skräp man aldrig skulle vilja se..) var typ asroligt! ;D hahah.

Dagen idag ser iaf lugn ut. Blir väl till att slappa hela dagen, rolla lite och sen så ska vi väl ta oss en promenad upp till v-by för att köpa godis till ikväll, samt kyckling och ris tror jag det var på order från mamma 8) hahah. Men ahh, nu ska jag jag fixa tävlingen på Ez.

Kommentarer
Postat av: Jessan

bild fotad av MOI hos Sofia :D stooolt

2010-04-10 @ 15:02:09
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: my

fin bild :D

2010-04-11 @ 23:03:54
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0