"Dem KAN inte köra på ngn.."

Jag har det bevisat att hörseln påverkas av mitt jobb. På morgonen har jag ganska låg volym när jag lyssnar på musik, men när jag åker hem höjer jag alltid. Så jao sämre hörsel, eller så är det för att man vill lyssna på lägre ovlym när man är trött? haha x)

Träffade iaf Sandra och Malin i stan idag. Var jätte roligt och vi hade som alltid roligt åt allt och ingenting! :) Har suttit hemma nu under kvällen och sett Talang samt rollat. Men nu är jag döende (gick upp klockan 5 imorse jao..) så nu ska jag sova! Godnatt.

Troligtvis den enda bilden jag har på oss tre x) hahah! Malin och jag försökte få Sandra med på bild ;P ahhah! <3

Kommentarer
Postat av: Jessan

haha "malin OCH jag förösker få med sandra på bild" haha, exakt hur tycker du att du hjälper till? när man ser din rumpa springa ur bilden, fniss;) :P

2010-04-17 @ 15:23:08
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: malin

haha, jäkligt snygg bild asså!

HAHAHA håller med jessan! HAHAHA!!

2010-04-17 @ 18:24:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0