can you walk and talk at the same time?

Ojoj, det var länge sen jag skrev så här många inlägg under en dag. Jaaa jag tror iaf att det var länge sen xD hahah. Men jag har ju inget annat vettigt att göra då jag väntar på att Alex ska höra av sig. Han sa troligtvis senast 3.. hahah :P Sitter och kikar lite kläder på Modegallerian, det är ganska roande ja :) heheh.

Hur som helst, har inte så mkt att skriva egentligen. Så tänkte skriva en såndär lista x) var väl ett tag sen? hahah, jaa iaf mer än en vecka ;P tror jag x) hahah.
* Jag har alltid varit anti linnen/klänningar utan band..
* ..men fick för mig att jag ska prova använda det 8)
* Jag vill träna ngt.
* Tänk om det man drömde kunde bli verklighet, fan det skulle vara nice.
* Jag saknar mitt gamla rum </3
* Jag är beroende av Gossip Girl
* Jag blir faktiskt väldigt lätt beroende av serier
* Jag gillar att vara social.
* Ibland förstår jag mig inte på folk x)
* Jag hatar folk som skryter

Och jag kmr inte på ngt mer så det får duga x) maha.

Söt blomma x) och Glad Påsk på er btw! :)

Kommentarer
Postat av: Rose

Den blomman tog vi fran utgangen vid idrotten...saknar skolan :'(

2010-04-05 @ 02:23:46
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0