Bra upplägg

Jag anser att jag har ett väldigt bra upplägg på dagen. Morgonen och förmiddagen spenderades till att sitta vid datan och bara slappa. Rolla och helt enkelt ta det lugnt. Nu ska jag duscha, sen ska jag typ fortsätta slappa fram tills klockan 17. Då ska jag bege mig utåt, till t-banan för att åka in till centralen, ta pendeln till väsby och där möta My så vi tillsammans åker till Sigtuna där vi kmr ha filmkväll med Ronja och hennes kille :) Tror det kmr bli nice, och kvällarna ska ju spenderas med folk så det är i princip ett perfekt upplägg på en lördag! :D hahah. Men ahh.. duscha var det ja!

Typ ett år gammal bild x)

Kommentarer
Postat av: my

HAHAHA FATKISKT! :D äh, ska bara klippa av nageln, sen göre nog inte så ont :D hihi

2010-04-18 @ 16:08:06
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0