Blir tidigt i säng ikväll

Dagen har varit slapp! Bara massa slappande. Rollade som satan större delen av dagen. Shit vilken rollspelslust jag hade :) sånt gillas! Dessutom hade jag några som svarade aktivt så kunde rolla på ett bra tag där! Faktiskt så har jag ju ngr svar som jag tänkte svara på nu innan jag ska fixa det sista innan jag ska sova. Ska ju öppna imorrn, så blir till att gå upp klockan 5 jao. Segt segt, men går man och lägger sig tio så borde det inte vara så farligt x) hoppas jag ;P hahah.
Lite nytta har jag iaf gjort idag. Jao jag bäddade rent min säng samt lagade maten idag :) Duktigt gjort av mig ;P hahah. Men ahh okej, nu ska jag svara på ngr rollspel innan det blir läggdags :) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0