Är det helg snart? :D

Jag är sjukt trött! Kom precis ut från duschen.. klockan är nu 21.29. Öppnar imorrn så går väl och lägger mig om typ en halvtimme. Det betyder att jag inte precis hinner göra så mkt. Men antar att jag får skylla mig själv när jag satt framför tvn 2 timmar efter att jag kom hem x) hahah. 2 and a half men och sen top model ;D hahah. Jag kan iaf säga att jag längtar som fan till helgen! :D kmr bli en fullspäckad helg med massa roligheter! Sånt gillas! Och det är bara måndag :O hahah ;P men okej, snart tisdag eftersom jag snart ska sova ;P hahah! Orkar inte skriva mer, och orkar inte heller fixa in bilder eller ngt.. så tar en lista från Roses blogg och kör på den istället x) maha.


År 2009 så..
Vilken klass gick du i - 3:an på bästa gymnasiet ever :D
Vad hade du för hårfärg - rött, brunt
Hur lång var du - 1,59?
vem var du kär i - ingen tror jag
Hade du nån Pojk/flickvän - Jnope
Vad brukade du göra på fritiden - var med vännerna.. rolla.. ngt mer? :D
Vilka umgicks du med - alla söta klasskompisar? :D
Var allt Bättre då - hmm.. nae det var det nog inte
Skulle du vilja gå tbx dit - ibland
Har du förändrats - Jofan, det har jag nog

Nu:
Vilken klass går du i -
Tog studenten för snart ett år sen! .. jobbar faktiskt :D
Vad har du för hårfärg - typ.. brunt? eller okej.. ljus utväxt, brunt mellanhår och topparna är typ svarta xD hahahah!
Hur lång är du? - 1,60 kanske? :D
Vem är du kär i - ingen tror jag faktiskt
Har du nån Pojk/flickvän - nope, still singel
Vad brukar du göra på fritiden - vara med vänner, familjen.. rolla jaa typ det x)
Vilka umgås du med - Mestadels Alex eller Ronja.

Har du:
Kysst någon -
jao
sovit brevid någon med samma kön - jao många gånger x)
sovit brevid nån med motsatt kön - jao
slagit ner nån - slagit ner är nog att ta i.. x)
Ljugit för en bra vän - har väl hänt.
Svikit någon - har jag nog.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
hmm.. jouline? tebbs? var igår så vafan jag minns inte xD hahah!
Kramade du senast - fredrik. Vafan har inte fått ngn kram idag :O
sov du hos senast - Rose
Vill du vara just nu - ehh.. mig själv? :)
Ringde dig senast - pappa tror jag.

Vad:
Drack du senast -
mjölk till maten
Köpte du senast - halstabletter till syster x)
Gjorde du igår -
Var seg! (Vissa säger bakis, men jag säger seg :D)
ska du göra imorn - Jobba
Vill du göra just nu- jao inte sova iaf.. jag vill ha helgen! :D
Åt du senast - chokladpudding och vaniljsås ;D
Är närmast dig som är rosa - en hund :D (spargris)

Kärlek :
Du är kär nu -
nope
Du har sårat nån så den började gråta - det tror jag inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Joda det har hänt

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja det har jag säkert gjort
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - alltför många gånger
Jag har smugit ut utan lov - nae, det har jag inte
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja ngr få gånger
Jag har en hemlighet som ingen vet om - jag vet faktiskt inte..
Jag har fuskat i ett spel - kanske när jag var mindre, men i allmänhet gillar jag inte att fuska. om det inte är typ att fuska på skoj, typ.. helt odiskret låtsas fuska eller sådär xD hahah.
jag har struntat i ett prov - jag tror inte det

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
det beror väl på hur man ser det 8)
Jag har druckit alkohol - HELL YEAH :D
Jag har tagit medecier mot drepression - Nope
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - usch nej :O
Jag har vaknat gråtande - nae..
Jag har somnat gråtande - jao

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Har aldrig varit på ngn, men troligtvis hatar jag dem ja.
Jag har sett någon dö - var med rose och avliva en av hennes råttor förut :/
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nope

KLAAAAR :D och klockan är nu 21.49, dock hade jag en liten kort "paus" mitt i eftersom jag borstade tänderna x) hahah. Viktigt att veta eller hur? :) Ngn som läste hela alltet? i så fall välkomnar jag er till att inte ha ngt liv :D eller möjligtvis.. så säger jag puss på er för att ni finner mig tillräckligt intressant för att läsa igenom denna -om jag får säga det själv- onödiga och tråkiga lista xD ahhahaha! Okej, bäst att sluta nu för nu är jag trött :) maha. Upp klockan 5 imorrn.. ser INTE fram emot det. Nope! Men slutar 15, så det rä väl bra i guess x) men ahh.. godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: my

jao, men såg nu att alla typ var slut :(

hihihi aaa ska bli jävla kul!

2010-04-27 @ 00:29:35
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: Jessan

haha har jag ett liv om jag läser allt det där hahaha, jag är störd xD

2010-04-27 @ 16:15:27
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: Rose

Jävla wanna be XP



Ses nåndag? :)

2010-05-01 @ 20:39:42
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

söt header :)

2010-05-01 @ 21:06:08
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: lucke

Skitfin header :D

2010-05-01 @ 21:14:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0