4:e inlägget idag! :)

22 ngnting hade jag sett klart GG. Jao det tog extremt lång tid från och med då när jag började titta xD sjukt irriterande med seg laddning. Men ahh okej, är hungrig som satan insåg jag nyss, men har iaf bestämt mig för att skippa att äta ngt och istället hålla ut till frukosten :P Jao och istället ska jag alltså göra mig iordning och krypa ner i sängen. Blir ganska lagom tid så det är ju bra :) Imorrn är det onsdag och då är det Lost! :D woho! Dessutopm hoppas jag på att min serie som jag just nu tar hem blir klar :) Började igår och den är på.. 27,8%. Jao det går segt. Har dock andra säsongen redan, så kanske börjar kika den imorrn? xD hahah jao vi får väl se. Vet inte ens om jag hinner göra det imorrn. Slutar ju 18, är hemma typ 19. Då ska jag äta och troligtvis duscha. Sen ska jag väl svara på roll och fixa lite adminsaker, jao samt skriva blogg. Vet inte hur mkt klockan är då, men 23.05 börjar iaf Lost ;P men men.. det märker vi imorrn x) Nu ska jag sova! Godnatt! :)

Älskar dessa grymt söta nallebjörnar :D Tatty Teddy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0