så är det.

Ahh okej, det kommer väl lösa sig. Ibland måste man bara få överreagera lite. Haha. Jag är hur som helst på bättre humör nu iaf. Tycker synd om Daphne så det blir till att ringa en billigare veterinär imorrn. Hoppas man har råd med det. Yes så får det bli.

Well idag var jag med moster :) Vi var nästan på väg att möblera om i mitt rum, men sen blev det icke så :P Vi såg på Ice Age 3, den var väl lite smårolig och småsöt här och där.. men nae, inte direkt bra. Det är inte en film man ser igen iaf. Nope :P Och jag börjar få ont i ryggen igen :O ohno, not good. Jag måste börja träna den eller ngt. Jao. Imorrn kanske jag ska vara med Rose :) Eller Alex kanske :) Han kmr hem ikväll :D jaa om han inte redan kmt hem 8) haha, vet inte exakta tiden liksom. Aja, det märker vi. Nu ska jag försöka samla lite fantasi för att kunna skriva info om ett område till rollspelssidorna. yes.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jaha, så du går på bio utan mig :O :p

2009-09-02 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0