Trött

Okej, Rose är tråkig. Hon har typ snackat i telefon HUR länge som helst -.-' Okej, medans jag såg på Idol spelade det ingen roll.. Men nu är det tråkigt. Och jag fryser och är typ sjuuuuukt trött :O Men dumma äckel idol börjar inte förrän om typ en timme igen -.-' Suck på det! Jag vill se det.. men vill samtidigt komma i säng tidigt. Jao plus att jag är trött. Men okej.. man ska inte upp förrän typ.. halv 8-8 imorrn.. som idag alltså. Så egentligen gör det inget att jag inte kmr i säng förrän vid elva. Mhm, det blir nog bra. Ska iaf göra mig iordning nu och sen vänta ut tiden. Borde duscha, men pallar inte, så gör det imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

vi kan ta anledningen till min text nån dag. <3

2009-09-29 @ 00:51:31
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0