Seg i skallen

Jag är helt seg i huvudet så det får bli ett kort inlägg. Sen ska jag göra mig iordning, släppa ut Daphne och krypa ner i sängen och glo på Ugly Betty :)

Iaf, kvällen var mysig! Det var jag, Rose, Jessica, Alex och Fredrik som var hemma hos Alex. Vi gjorde inte sådär jätte mkt utan snackade mest, spelade tv spel och såg på idol. En massa skratt under kvällen vart det också :D Underbara människor! <3 haha :) Sen så kom vi underfund med att Rose har FF hemma hos sig på fredag, så vi skicka iväg massa sms till folk. FEEEST! Så okej, visst lite elakt att dumpa mamma när hon fyller år, men så får det bli. Sorry lilla mamma :)
Är sjukt taggad jao! :D Hoppas så många som möjligt dyker upp! :) Vore roligt! :D

Btw så ska jag ge bort/sälja marsvinen :) Wiiiho, jag stör mig endast på dem nu för tiden. HAHA, som sagt.. dem är söta. Men fyfan vilka tråkiga djur. Dessutom dampar jag sönder då dem springer som idioter genom buren så att bottenmaterialet flyger över halva rummet. SJUKT irriterande jao.
Orkar inte lägga upp ngr bilder, men har inte precis tagit så många så vad gör det? ;D haha, aja.. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha, o om jag hör ngt ljud från festen så ringer jag polisen på engång :p. Ungdomar kan aldrig va lugna! xD

2009-09-09 @ 23:29:42
Postat av: Sandra till Magnus

HAHAH xD speciellt inte vi :D

2009-09-10 @ 10:13:47
Postat av: Magnus

Speedade ungar från västerort <3

2009-09-11 @ 00:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0