Roliga planer!

Okej, så veterinären ringde och sa att det typ finns ett medel som gör att chansen att få bort lössen är 90%, så jag och mamma ska upp till v-by imorrn och köpa det, jaa om det inte är för dyrt. Sen ska vi också hämta ut mitt nya ID kort jao :)

Ikväll ska jag vara med Rose!<3 Ska sova hos henne och lilla Daphne får följa med :) Vi planerar lite bus här :D MOHAHAH! Johan better run for cover :D Sen ska jag sova där, och imorrn ska vi åka till mig ganska tidigt. Så då passar det bra att komma hit till då vi ska upp till v-by. Sen imorrnkväll är det film- och spelkväll hos Alex :D fun! På torsdag har jag en date med Ullis hund som jag kmr va hundvakt till senare :) Roligt!
På fredag fyller mamma år, då blir det tårta! Hoppas jag :) hahah ;D sen ska man ut :) Antagligen med mamma och familjen, eller kompisarna? :O hur fan ska jag kunna välja mellan det liksom. Suck, folk lyckas alltid välja så dåliga datum för utgångar. Ni suger på det :D hahah 8) aja, nu ska jag packa lite saker :)



Kommentarer
Postat av: jessan

kompisarna! damn Sandra! man dissar inte kompisarna bara sådär;)

2009-09-08 @ 17:53:56
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Familjen så klart ;) hehe

2009-09-08 @ 18:47:58
Postat av: Magnus

Aaw, mina kycklingar :D

2009-09-08 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0