Planer

Jaaa idag ska man göra lite smått och gott. Ska bädda rent sängen har jag bestämt mig för, det behövs nog kan jag säga 8) ahah :P Ska även upp till vällingby med syster och Alex, ska försöka hitta ngt till mamma :) Utan pengar, det blir lätt xD HAHA, aja, vi får väl se om jag lyckas köpa ngt :)
Igår var jag och Alex sociala med brur min, vi spelade wii :D och det var skoj! Jag förlora jue typ hela tiden men vad gör det? ;D ingen dålig förlorare här inte :) Sen så fick brur min veta vad hans julklapp är för ngt, det var ganska komiskt jao ;D hahah 8)
Men nu ska vi nog snart käka frukost, djuren ska ha mat också och sen blir det till att göra sig iordning. Jaa och jag ska väl försöka få tag i veterinären igen. Som nås lättast mellan kl 8-9 på morgonen.. jooo men perfekt då jag precis ställt om dygnet igen :D... hahahah -.-' Annars vet jag fan inte vad jag ska göra med Daphne. Okej, hon är ju pigg och lider väl inte direkt av lössen. Men jag gillar inte att hon är ensam :( nope, så därför ska jag ta bort henne. Jag måste bara.. ha råd med det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0