Överdrivet mycket packning

Det blir till att åka kommunalt imorrn eftersom pappa ska jobba :/ otur. Men skitsamma, det grejjar vi ;) Lite jobbigt med all packning.. eftersom vi packat som om vi ska vara borta i ngr veckor. Well vi är borta en vecka xD hahah :P Men såna är vi ;D Att se idol med Rose är ett nöje, även om man knappt hör ngt av vad dem säger xD HHAHA!
Den 5:e ska vi jue flytta, blir spännande ;P och så ska jag träffa Jimmy! :) En vääääldigt gammal kompis :) Alltså.. vi var typ bästisar i ettan eller ngt sånt ;D hahah :) Hitta han ju på facebook så ska bli kul att ses :) Egentligen har jag inte så mkt att skriva om.. jag och Rose ska se film snart! :) Sen efter det ska vi typ sova, vilket jag i för sig skrev i typ.. förra inlägget xD Men ahh, först ska hon blogga ;P Troligtvis kmr ett inlägg imorrn innan vi drar ;P

Kommentarer
Postat av: jessan

Hahahaha! Jag snackar lika mkt som rose under idol. Vi skulle inte fatta ett skit om vi satt ensamma i ett rum med tvn :P

2009-09-25 @ 14:27:46
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0