Ny bloggare i stan ;D

Tänkte bara skriva in lite kort att vi fixat Alexs blogg nu :) Den blev jävligt bra! :) Alex gjorde headern och bakgrundsbilden och typ det mesta själv, så jag hjälpte endast till med att fixa in headern så det blev bra typ :P Och bara för det blev jag sugen att ändra min blogg igen xD hahah, fast nae, den får vara kvar som den är ett tag till innan jag ändrar till lite mer.. höstfeeling ;P haha, yeah.
Snart ska vi vara sociala med brur min också :) Roligt!
Men jaa, jag har inte mkt mer att skriva, än att ni ska kolla in Alexs blogg -> alekei.blogg.se


Kommentarer
Postat av: alex:P

jag måste säga att den blev mangen schnygg:P meine blogg alltså, men som alla vet är jag ju da Man^^

2009-09-05 @ 01:12:06
Postat av: Nadja

Love you!

2009-09-05 @ 03:10:50
Postat av: Rose

Läs min blogg XP

2009-09-05 @ 15:22:11
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0