Nedstämd

Jag tror nästan jag håller på att bli sjuk. Är sjukt seg och har ont i huvudet. Dessutom fryser jag :(
Har sett på Ugly Betty och legat i sängen eftersom jag tänkte att min rygg behöver vila, men nu när jag satte mig för att rolla lite så kände jag att jag helt har tappat lusten. Och marsvinsjävlarna gör mig galen! Dem springer runt och runt och runt så att det flyger bottenmaterial över typ hela rummet. Är det nyår snart så dem kan åka till norrland?
Usch usch usch.. jag blev bara allmänt nedstämd. Ska sitta här till hel, sen ska jag och syster städa till marsvinen.. sen ska jag ha daphne ute och pussa på henne medan jag kurar ner mig och ser på Ugly Betty. Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0